Translate

sobota, 10 listopada 2012

Komplet Sylwia

Nazywa się tak, ponieważ wymyśliłam go dla wyjątkowej osoby o tym imieniu. Dla mnie jest wyjątkowa, ponieważ stworzyła w naszym mieście niezwykle klimatyczne miejsce, gdzie mogą się spotkać wszystkie twórczo zakręcone osoby. W jej pracowni można nabyć lub wykonać własnoręcznie różne piękne przedmioty. Więcej o Sylwii i jej pracowni możecie się dowiedzieć tutaj (KLIK).

A teraz już komplet Sylwia





Później jak zwykle bywa ktoś miał własną wizję tego wzoru i powstały takie,     w dwóch różnych odcieniach czerwieni.



Wzór ten sam, a efekt zupełnie inny prawda?
Pozdrawiam i życzę słonecznej niedzieli.

10 komentarzy:

  1. Śliczna biżuteria. bardzo ciekawy wzór :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja?! npisz coś o mnie! np że masz wspaniałą córcię która machnęła ci tam w rogu twojego bloga ten wypasiony zegarek!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samochwała w kącie stała...
      Przecież o Tobie już było :), no może nie o tym, że mi czasem pomagasz tworzyć tego bloga, ale coś już tam pisałam

      Usuń
  4. Witam Pani Ewo, chyba dobrze trafiłam. Gratuluję decyzji o założeniu bloga. Ale z Pani zdolna bestia. Te czarne kolczyki i wisior są piękne. Wyglądają jak gwiazdki na choinkę.Czekam na sutasz, ponieważ pierwsze prace były bardzo dobre. Gratuluje talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Pani Anno, dobrze Pani trafiła, ale może mówmy sobie po imieniu tak będzie chyba prościej. Za miłe słowa dziękuję, a sutasz póki co, tworzy się w mojej głowie, bo ręce są jeszcze zajęte frywolitką :)

      Usuń
  5. Ewcia wzruszyłaś mnie, dzięki za miłe słowa. Pozdrawiam i niedługo zaproszę Cię do nowej pracowni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj !!!

    Piekne robótki, wszystkie!!!
    Świadczą o tym że Masz talent do takich rzeczy, rób i pokazuj bo jest czym oczyska nacieszyć!!!
    Piękny pupil! Pozdrawiam cieplutko choć za oknem...sama Wiesz, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  7. jejuuuu ta obróżka jest niesamowita! piękne, zakochałam się w niej już, gratuluję talentu

    OdpowiedzUsuń