Translate

piątek, 16 grudnia 2016

Kolejne dzwoneczki na moją choineczkę


A jednak się udało, powstał jeszcze jeden projekcik małego dzwoneczka.  Rzutem na taśmę jak to mówią :)


 Tak jak  poprzedni i wszystkie pozostałe, ma serduszko ze szklanego sopelka.
 
 
 I jeszcze kilka według starych wzorów.
 


 
Mam już komplecik więcej chyba już w tym roku nie będzie.
 

Z każdego wzoru po 2 szt.
 
Na koniec chciałam podziękować wszystkim za tak pozytywne przyjęcie mojego poprzedniego dzwoneczka. Pytano mnie także o wzór. Niestety na razie nie mam czasu na rozpisywanie wzorów. Może kiedyś to się zmieni, ale póki jest jak jest to wolę poświęcić go na supłanie inaczej moja choinka w tym roku wyglądałaby "łyso" :)
Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Są po prostu śliczne podziwiam "frywolne" dziewczyny może kiedyś i ja się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne dzwoneczki! A u mnie w tym roku znowu skończy się na kilku naprędce usupłanych gwiazdkach.. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny, idealny i także podziwiam mistrzowskie wykonanie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wzorki i perfekcyjne wykonanie. Ewo podziwiam te frywolitkowe dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuda ! Spokojnych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piękne!!! Choinka będzie cudna na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędne! Uwielbiam frywolitkowe tworki :* dzwoneczki wyglądają jakby były z kryształu :) pozdrawiam jeszcze świątecznie :*

    OdpowiedzUsuń