Translate

sobota, 28 listopada 2015

Czarno-złota

Kiedyś z biżuterii najbardziej lubiłam kolczyki. Lubiłam je nosić, oglądać, robić, a jak uczyłam się sutaszu czy beadingu to też zaczynałam od kolczyków, ale od niedawna polubiłam również bransoletki, co zresztą widać chyba na moim blogu. Na bransolety przyszła mi ochota kiedy zmieniłam pracę i poznałam moją szefową. Ona zawsze nosi jakieś ciekawe okazy. Teraz i ja mam ich już sporą kolekcję, no i oczywiście mamy dodatkowy temat do rozmów. Kilka razy zdarzało się, że szefowa prosiła mnie o naprawę lub skrócenie ulubionych bransolet. Kiedy pierwszy raz założyłam moją jagódkową bransoletę, to szefowa stwierdziła, że pasowałaby jej do bluzeczki, którą miała na sobie w tym dniu. No i moja bransoletka zmieniła właścicielkę. Na odzew nie trzeba było długo czekać. Po kilku dniach szefowa zamówiła drugą dla swojej siostry, ale całkiem inną - właśnie taką




Robiłam już kiedyś taką ale z większych kryształków. Ta jest wykonana z Czeskiego kryształu  Bicone 4mm Jet i Toho Round 15/0 Permanent Finish Galvanized Aluminum.
Tutaj zdjęcie porównawcze. Nowa wersja wyszła delikatniejsza i mimo że jest dłuższa, to wygląda na zdecydowanie mniejszą.
Starsza wersja jest z 6-cio mm biconów i TR 11/0.
Nową wersję można nosić łącznie z innymi bransoletkami - grubsza raczej powinna być noszona samodzielnie, bo jest dość duża i ma swoją wagę.
Teraz wracam do szydełka, ale robótka zupełnie nie świąteczna :)
Jak mi coś wyjdzie to pokażę
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ewuniu obie bransoletki są piękne, ale ta cieńsza od razu wpadał mi w oko :D
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka jest niesamowita1 Obie piękne! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne, obie!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewo piękna i elegancka bransoleta i chociaż nie jestem miłośniczką złota to to zestawienie jest cudne,wykonanie przepiękne.
    Fajnie że masz szefową co lubi rękodzieło,ja bransoletki uwielbiam od zawsze i chociaż też zaczynałam od kolczyków, to bransoletki na stałe zagościły w moim życiu.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj tak, bransoletki to bardzo wdzięczna materia, a Twoje są śliczne, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń