Translate

wtorek, 17 listopada 2015

Kolorowe kryształki

Chwilowy powrót do kryształków. Dziś pokazuję bransoletkę, która jest fajnym pomysłem na wykorzystanie końcówek kryształków bicone lub FP. Jednak w tym przypadku specjalnie zakupiłam po kilka sztuk różnych kolorów czeskich kryształków, bo bardzo spodobał mi się efekt, który uzyskała projektantka tej bransoletki (KLIK). W moim wykonaniu wyszło to tak







Fajny pomysł bo taki przypadkowy układ kolorów sprawia, że bransoleta jest niepowtarzalna. 
Kiedyś może spróbuję zrobić taką w jednym kolorze...
Siateczkę  wykonałam z TR 11/0 Permanent Finish Galvanized Aluminum, kolorki - to czeski kryształ Bicone 4mm, zapięcie - typu Slide z magnesem.

7 komentarzy:

  1. Ca coś pięknego , aż szkoda ,że nie noszę bransoletek, mam pytanie robisz korale na nitkach z lnu ? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam jeszcze okazji robić biżutek z lnu, co nie znaczy, że kiedyś nie spróbuję :) Tylko o ile mi wiadomo len ma mnóstwo zastosowań i nie wiem o jaki rodzaj Ci chodzi - czy o makramowe, czy takie np. http://blog.sowiarnia.pl/2013/07/naszyjnik-len-bursztyn-baltycki/ albo takie http://blog.sowiarnia.pl/2013/09/czerwone-korale-czerwone-niczym-wino/

      Usuń
  2. Prześliczne! Uwielbiam takie rzeczy. A wszystkie Twoje prace są świetne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bransoletka ,a kolorki na poprawę tej nieładnej pogody,zapraszam do mnie na konkurs,pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna!!! Idealna na szare i ponure listopadowe dni :)

    OdpowiedzUsuń