Translate

sobota, 15 czerwca 2019

Wafelek

"Na równiku też jest zimno" to akcja jaką ogłosiła na początku maja Justynka - Klimju. Można przeczytać o niej TUTAJ. Akcja robienia czapeczek i kocyków dla małych Pigmejów została już zakończona, a ja dopiero teraz o niej piszę (ale ostatnio w ogóle mało piszę), bo postanowienie wykonania czegoś na tą akcję podjęłam dosyć późno. Bałam się że nie zdążę, bo postanowiłam zrobić kocyk na szydełku. Wzór który mi się spodobał znalazłam jak zwykle na You Tube. 
Trochę się przeliczyłam,  bo wzór był włóczkożerny i jak dla mnie trochę czasochłonny, bo nie macham szydełkiem zbyt szybko, ale na szczęście zdążyłam i Justynka potwierdziła że mój wafelek dotarł na czas i może otulać jakiegoś maluszka.
Zdjęcia trochę przekłamują kolory, bo wykonałam go z fioletowej i białej włóczki, a na zdjęciach fiolet wygląda jak niebieski, ale przecież nie kolor jest tutaj najważniejszy :)

a oto mój wafelek


Powyższe zdjęcia zrobione w domu, a poniższe jak widać na zewnątrz



Kocyk wykonałam z włóczki Alize cotto baby soft - 50%bawełny, 50% akryl szydełkiem 2,75mm. Może szydełko mogło być większe wtedy kocyk nie pochłonąłby 7 motków włóczki i nie byłby taki grubiutki, ale za późno doszłam do tego wniosku i gdybym musiała pruć to co było już zrobione, to na pewno bym nie zdążyła na czas.

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Właśnie też mi się spodobał i nie mogłam nie spróbować :)

      Usuń
  2. Ale fajny ten wzorek. Miło, że zdążyłaś, na pewno ktoś będzie zadowolony z tego podarunku. Piękna akcja <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zawzięłam się, że muszę zdążyć, bo taka akcja była warta, żeby się potrudzić. A wzorek taki fajny, że zastanawiam się czy nie zrobić takiego dla siebie:)

      Usuń
  3. Potwierdzam, że kocyk dotarł, jest przepiękny i taki mięsisty. Na pewno będą na niego chętni :-) Bardzo dziękuję za przyłączenie się do akcji i za serce włożone w przygotowanie kocyka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mogłam nie zareagować na tak ważną akcję. Fajnie że są tacy ludzie jak Ty, którym się chce coś robić dla innych. Cieszę się że mogłam komuś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocyk przepiękny, a szczególnie ważny jest cel charytatywny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór nie należy do najłatwiejszych. Masz mój podziw i uznanie, Ewo. A kocyk i akcja wspaniałe :-)

    OdpowiedzUsuń