Translate

niedziela, 23 września 2018

Dalsze losy serwetki Seledynowej

Nie wiem czy ktoś jeszcze pamięta, że Renia namówiła mnie na udział w VII Konkursie Sztuki Ludowej pt.: "Ażurowe piękno. W świecie koronki i wycinanki", organizowanym przez Muzeum Sztuki Ludowej w Częstochowie. Ogłoszenie wyników konkursu oraz wernisaż wystawy pokonkursowej odbył się 1 września br. jednak w tym czasie byłam na wakacjach i niestety nie mogłam tam być.
 Z fb z relacji pani Elżbiety Jurzysta, która była na ogłoszeniu wyników dowiedziałam się, że z pośród 290 prac tylko 130 otrzymało pozytywną opinię jury i można je teraz obejrzeć na wystawie.
Bardzo byłam ciekawa jak mi poszło, bo to w końcu był mój pierwszy konkurs w którym wzięłam udział i nie liczyłam na zbyt wiele, w związku z tym w ubiegłym tygodniu udało mi się namówić męża na małą wycieczkę do Częstochowy (jedynie około 100km), no i tutaj spotkała nas niemiła niespodzianka, bo okazało się, że 16.09.2018r. Muzeum było zamknięte :(  Zrobiliśmy więc dziś drugie podejście i tym razem nareszcie udało nam się zobaczyć te wszystkie wspaniałości, ale najwspanialszą dla mnie niespodzianką było to, że wśród nich znalazłam moją "Seledynową" serwetkę - HURA!

A tak prezentuje się moja serwetka na wystawie :)


tutaj wśród wspaniałych wycinanek


a tutaj dumna autorka projektu ze swoją pracą :)


i jeszcze jedno zdjęcie trochę bliżej




Bardzo, bardzo się cieszę - mój pierwszy duży sukces.
Mam tylko nadzieję, że nie było to szczęście nowicjusza.


19 komentarzy:

  1. Wspaniała moje gratulacje .
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewus gratuluję!
    Serweta cudna i należy jej sie wyróżnienie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Ale moja serwetka nie otrzymała żadnej nagrody, ani wyróżnienia, ale to że znalazła się w tak doborowym towarzystwie to dla mnie wielka radość :)

      Usuń
    2. Ewuś, gratuluję i cieszę się razem z Tobą <3

      Usuń
  3. Ewa super, super piękno docenili również inni gratuluję........niech podziwiają i zachwycają bo warta jest tego pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja tam pamiętałam i czekałam, bo wiedziałam że się doczekam, bo jest piękna (jak zresztą inne Twoje dzieła). Brawo, brawo, brawo, także dla Renulka za namówienie zdolnej autorki. Ode mnie masz wyróżnienie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tyle miłych słów :)
      Połowa mojego sukcesu rzeczywiście należy do Renulka :)

      Usuń
  5. Gratuluję!
    Nie dziwi mnie, że Twoja praca znalazła się wśród tych wybranych przez jury. Wprawdzie to Twoja pierwsza wystawa ale na pewno nie jest to Twoja pierwsza serwetka. Widać tu rękę mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!!!!Serwetka jest rewelacyjna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie gratulacje, Ewo!! Ciszę się bardzo Twoim sukcesem i serdecznie pozdrawiam. A że serwetka cudna, widzą wszyscy :-))

    OdpowiedzUsuń