Translate

czwartek, 16 sierpnia 2018

Wisior Orientaly

...a w każdym razie mnie się tak właśnie kojarzy, trochę z powodu kolorystyki, a trochę z powodu motywu na kaboszonie.
Wiem, ostatnio pisałam, że czas wrócić do frywolitki, ale koraliczki mnie zniewoliły i mocno trzymają, i nie chcą wypuścić ze swojej mocy. 
Wisior powstawał z małymi przeszkodami, bo nie przewidziałam wszystkiego w trakcie jego projektowania. Skupiłam się na kolorystyce i wszyłam sobie krawatkę do podwieszenia wisiora, która pasowała kolorystycznie, a nie przewidziałam, że rzemyk który dopiero zamówiłam w necie, a który dotarł do mnie dopiero po wszyciu krawatki, nie będzie swobodnie się przez nią przesuwał. Musiałam więc zastosować cieńszy rzemyk do którego nie było pasujących końcówek do wklejania. Tak więc do rzemyka który nie przechodził przez krawatkę końcówki były, a do rzemyka który byłam zmuszona zastosować końcówek w sklepie nie było. No więc cóż było robić, coś musiałam wykombinować, bo już bardzo chciałam skończyć tą pracę. Wpadłam więc na pomysł, że sobie takie końcówki wyplotę z TOHO 15 pejocikiem, no i już jest.  :-)

Wisior Orientalny
Długość wisora wynosi 7,5 cm, z krawatką 8,5 cm, długość koralikowych frędzelków wynosi 5 cm.
Długość rzemyka 68 cm (więc to tzw. długość "pępkowa")

Nie wiem czy jest ładny, ale na pewno zwraca uwagę.



Jak na trzecią pracę w technice haftu koralikowego, to mnie efekt końcowy zadowala.
Zdaję sobie sprawę że jest jeszcze dużo do poprawienia w samej technice szycia, ale nie jest to moja ostatnia praca w tej technice, więc będzie jeszcze okazja do poprawy :-)

9 komentarzy:

  1. Beautiful! I think you did a wonderful job!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny jest ten wisior. Bardzo skromnie stwierdziłaś, że Cię zadowala, bo praca jest profesjonalna i nigdzie żadnych niedoróbek nie widać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten kaboszon, jednak ciągle czeka. Czy jest ładny ....jest cudny !!!£

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow !Ewuniu wspaniały wisior poczyniłaś.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny!!!Też bym powiedziała,że orientalny:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne połączenie kolorów, strasznie mi się podoba, no i te frędzelki - uwielbiam frędzelki :) Piękna praca:)

    OdpowiedzUsuń