Translate

niedziela, 17 czerwca 2018

Firanka cd...

Witam
Nie wiem czy ktoś tu jeszcze do mnie wpada, bo ostatnio nic się u mnie nie dzieje, ale to tylko pozory. Dzieje się u mnie bardzo dużo, a mimo to nie mam co pokazywać. 
Ostatnio wspominałam, że robię moją "Serwetkę Seledynową" po raz drugi, bo pierwsza nie była idealna, a chciałam się z Wami podzielić wzorem, bo kilka osób mnie o to prosiło, ale... Renulek namawiała mnie, żebym wystartowała z moją serwetką w konkursie. Wahałam się długo czy moja praca nadaje się na konkurs, ale skoro Renia uznała, że tak, to się zdecydowałam. Niestety tam są takie wymogi, że praca ma być nowa, wykonana specjalnie na konkurs i nigdzie nie publikowana. No i teraz nie bardzo mogę podzielić się wzorem, aż do rozstrzygnięcia konkursu. Tak więc osoby zainteresowane muszą uzbroić się w cierpliwość.
Oprócz serwetki robi się jeszcze bransoletka szydełkowo - koralikowa grubasek z koralików TOHO 15, a ostatnio powstała para kolczyków sutaszowych no i cały czas robi się firanka do kuchni, jeszcze nie wylądowała w szufladzie. Oto dowód 

tyle jest dziś - 7 motywów, a na moje okno potrzebuję około 10 - 11motywów
a tyle było w styczniu

Trochę długo mi to idzie, na starcie było większe tempo, ale i tak się cieszę, że nie wylądowała w szufladzie więc jest nadzieja, że ją skończę, tylko na pewno zabraknie mi nici, ciekawe czy uda mi się dokupić takie...


9 komentarzy:

  1. Będzie piękna. Podziwiam za rozmach robótkowy, a decyzja o udziale w konkursie na pewno słuszna. Bardzo popieram i trzymam kciuki :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za przepiękną serwetkę frywolitkową!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Również trzymam kciuki,frywolitkowe cacuszka zawsze wyglądają cudnie.
    Pozdrawiam serdecznie Ewuniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie cudo:) trzymam kciuki za seledynową:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moc prac masz do wykonania, powodzenia :)
    Ciekawa jestem tej serwety na konkurs !

    OdpowiedzUsuń
  6. oj ,czekam z niecierpliwością na firaneczkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiadają się piękne prace!!! Czekam z niecierpliwością:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń