Translate

niedziela, 11 marca 2018

Serwetka Seledynowa skończona

Ostatnio zastanawiałam się czy serwetka nie wyląduje na jakiś czas w szufladzie, ale skoro zamówione nitki dotarły bardzo szybko, to postanowiłam jej nie odkładać na później, tym bardziej że gdzieś tam po głowie kołatały mi się kolejne rzędy. No i nareszcie jest - mój pierwszy duży projekt.
Serwetka Seledynowa skończona :-)

Trochę szczegółów technicznych. Serwetka wykonana z AIDY 10 kolor seledynowy nr 259. Na projekt składa się 10 rzędów, z czego dwa (drugi i siódmy) są dosyć czasochłonne, ale po skończeniu takiego rzędu serwetki szybko przybywa.
średnica serwetki wynosi 49cm.

Jeszcze kilka zdjęć niestety na żadnym z nich nie udało mi się pokazać rzeczywistego koloru.

Trochę mnie ten mój projekt rozczarował i nie chodzi mi o wygląd, bo z tego jestem zadowolona tylko o to że serwetka po "zejściu z czółenek", a przed praniem, usztywnianiem i prasowaniem nie układa się płasko. Mam wrażenie że drugi rząd jest zbyt długi w stosunku do rzędu trzeciego i wypycha go do góry, no i ostatnie dwa rzędy też wymagają korekty, bo zrobiła się falbanka.

W związku z tym odpowiadając na liczne pytania czy podzielę się wzorem to same rozumiecie, że nie bardzo się to nadaje do udostępnienia, ale żeby ktoś nie pomyślał że ze mnie chytrus, to zaczęłam ją robić ponownie, korygując miejsca o których pisałam wyżej. W tej chwili robię czwarty rząd i jeśli teraz cała serwetka wyjdzie płasko, to jeśli nadal będziecie zainteresowani, to postaram się opracować dla Was ten wzór.

Na poniższych zdjęciach trochę widać jak ostatni rząd jest ciasno ułożony.
 

 i jeszcze jedno zdjęcie na innym tle

Wyszło trochę przydługo, ale mam nadzieję że dotrwaliście do końca :-)
Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. Cudna serwetka ! A ile tu było pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. P R Z E P I Ę K N A !!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest i jak dla mnie perfekcyjna. Może drobne poprawki są konieczne, ale to nie zmienia faktu, że jest cudna :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały projekt! Szczególnie podoba mi się środek serwetki :) No po prostu ślicznie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. It's gorgeous and stunning!!! :) Very beautiful design and tatting!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Serwetka jest boska, prawdziwe dzieło sztuki. Podziwiam. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu, niestety u mnie brak talentu do wymyślania. Serweta jest śliczna, jeśli kiedyś byś się dzieliła jej wzorem to będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń