Translate

poniedziałek, 5 lutego 2018

Przerywnik firanki

Od ostatniego razu firanka trochę urosła, wyrobiłam już dwa kłębki kordonku. Niestety, jak już pisałam ostatnio nie mam zbyt dużej wprawy w szydełkowaniu i być może dlatego, że źle trzymam szydełko trochę bolały mnie nadgarstki, więc postanowiłam na trochę odstawić firankę i wrócić do jednej z moich zaczętych frywolitkowych serwetek. Jedną z nich zaczęłam projektować jakiś rok temu i jeszcze ciągle jej nie skończyłam, a druga urodziła się w mojej głowie w czasie ubierania jednej z tegorocznych bombek na choinkę i tak jakoś sama się wymyśliła, i powstawała równocześnie z bombkami, a teraz została "przerywnikiem" firanki. Kolor jasnozielony został mi po poprzednim projekcie, więc postanowiłam wykorzystać resztkę kordonku. Wystarczyło na 7 rzędów, z tym że ten ostatni rząd napędził mi niemałego strachu..... Nitki wystarczyło na tzw. styk, czyli zostało mi jakieś pół metra na czółenku, ale spanikowałam przed końcem rzędu i zaczęłam się rozglądać po necie, czy gdzieś nie znajdę tego koloru. Z niemałymi kłopotami udało mi się wyszperać ostatnie sztuki AIDY 10 tego koloru i już podobno do mnie lecą. Rząd siódmy nie jest ostatnim rzędem, pewnie będzie jeszcze kilka - zobaczymy. Być może niepotrzebnie robiłam to zamówienie, bo mogłam przecież użyć innego koloru do skończenia serwetki, ale skoro już zamówiłam to serwetka będzie w jednym kolorze chyba że odcień będzie się różnił, zobaczymy...

Dzisiaj serwetka wygląda tak

wychodzi trochę gęsta, ale skoro to jeszcze nie koniec, to może uda się coś na to poradzić - zobaczymy, no chyba że wrócę do firanki i serwetka tak jak jej poprzedniczka, wyląduje na jakiś czas w szufladzie.

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się rewelacyjnie. Czy można liczyć na schemat? Nie mam talentu do tworzenia, jestem zaledwie naśladowcą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie zapisuję schematów moich serwetek, zresztą ona nie jest jeszcze skończona. Może kiedyś się za to zabiorę, zresztą gdybym chciała udostępnić ten wzór, to musiałabym wykonać ją jeszcze raz, bo coś mi się nie układa między 2 a 3 rzędem. Mnie to nie przeszkadza bo usztywnię, rozprasuję i będzie ok, ale jak coś chcę komuś udostępnić to musi być na TIP TOP :)

      Usuń
  2. Cudowna serweta!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. So very gorgeous!!!! :)
    I love your design!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycona podziwiam. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Co tam szydełko, frywolitka przepiękna. Zresztą wszystkie twoje prace są cudne

    OdpowiedzUsuń