Translate

niedziela, 12 listopada 2017

Powiększam ubiegłoroczną kolekcję

Długo się nie odzywałam, ale to dlatego że uzupełniam nową szatę mojej choinki, którą wymieniłam w ubiegłym roku, a której nie zdążyłam dokończyć. Wymyśliłam sobie, że cała będzie ubrana we frywolitkę, a w ubiegłym roku kilka bombek zostało bez ubranka, no więc teraz wzięłam się do roboty, żeby tym razem cała była ubrana jak należy. Wzory te same co w ubiegłym roku. Dzisiaj 8-centymetrowe, a robią się jeszcze 6-centymetrowe. Może jeszcze dzwoneczków dorobię...











Zdjęcia robiłam pod światło, ale tylko tak udało mi się wyeksponować wzory.
Może wreszcie jak skończę ubierać moją choinkę, znajdę więcej czasu na bloga i na odwiedziny u Was.

18 komentarzy:

  1. Cudowne bombeczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przepiękne, każda z osobna to piękna praca. Aż trudno sobie wyobrazić jak będzie wyglądała cała choinka. Cuda. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bombki są cudnej urody - podziwiam
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wowww!!Po prostu kosmos!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, będę wypatrywała choinki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne ,będzie wspaniała choinka ,koniecznie proszę się nią pochwalić.
    Poz.Dana

    OdpowiedzUsuń
  7. CUDEŃKA!!!!! Podziwiam z otwartą buzią:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zwykle ubieram tylko czerwone bombeczki bo wydaje mis ie, że na nich frywolitka wygląda najbardziej świątecznie. Ale widzę, że chyba zmienię zdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne wszystkie:)
    mnie wyjątkowo zachwyciła ta z niby choinkami- 3 od dołu- podoba mi sie ogromnie
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń