Translate

sobota, 23 września 2017

Śnieżynka 2 - wzór

Tak jak obiecałam ostatnio, dziś prezentuję drugi wzór na śnieżynkę. Wprawdzie miałam poczekać na sygnały z Waszej strony czy poprzedni wzór dobrze się  układa, ale nawet jeśli nie, to przecież można zawsze zmodyfikować taki wzór "pod swoją rękę", żeby wszystko pasowało. Zresztą nie ma co zwlekać - czas szybko biegnie, a święta tuż tuż i dlatego więcej wzorów nie będę rozpisywać, bo muszę zająć się swoją choinką. Został mi do ubrania komplet 8-centymetrowych bombek i muszę dorobić jeszcze kilka dzwoneczków i śnieżynek, więc same rozumiecie... Poza tym mam zaczęte dwie serwetki według własnego projektu i wreszcie chciałabym je dokończyć.

Dzisiejsza śnieżynka, tak jak wspominałam, powstała na bazie poprzedniego projektu. Jak widzicie środek ten sam, a ramiona trochę rozbudowane i z małej śnieżynki mamy całkiem okazały egzemplarz.
Pozdrawiam i życzę miłego wypoczynku  przy supłaniu mojego wzorku :-)

17 komentarzy:

  1. Nagyon szép hópelyhek!Remélem, nekem is lesz idő, hogy elkészítsem..Gratulálok! szép hétvégét!!!..

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje śnieżynki frywolitkowe są niepowtarzalne:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżynka jest cudowna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna śnieżynka,czyżbyś Ewuniu już do zimy się przygotowywała ?Tak się zachwycam frywolitką, że postanowiłam spróbować,ciekawe wyzwanie :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci, Ewo, za wzorek ślicznej śnieżynki :-) Na pewno się przyda, kiedy przyjdzie pora na czółenka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne cudo, cudne cudo :-) Zapisane do zrobienia :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wzorek tego cudeńka :) W najbliższym czasie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Your snowflakes are beautiful. Thank you for sharing the patterns.

    OdpowiedzUsuń
  9. Your snowflake is stunning and gorgeous!!!! :) Thank you for sharing your pattern!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewuś nie widziałam tej śnieżynki, ale jest piękna i jeżeli nie masz nic przeciwko to porywam do naszej październikowej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna delikatność! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna śnieżynka!!! Nie mam pojęcia o frywolitce (a bardzo bym chciała), ale podziwiam piękno wykonania i misterne wzory:). Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia:).

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna śnieżynka. Niestety frywolitki to coś co mnie zachwyca i przeraża
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń