Translate

niedziela, 18 czerwca 2017

Kolczyki kwadraciki

Oj straszne robótkowe lenistwo mnie ogarnęło. Ciekawe czy ktoś tutaj jeszcze zagląda... 
Niby coś tam cały czas robię, ale wszystko tylko pozaczynane i końca nie widać. Dzisiejsze kolczyki powstały już dawno temu, ale nie miałam odpowiednich bigli i powędrowały do pudełka, i czekały na lepsze czasy. Ostatnio robiłam małe zakupy i zaopatrzyłam się między innymi w srebrne pozłacane bigle (próba 925), no i kolczyki doczekały się dokończenia :). Dziś miały swoją premierę. Pierwszy raz robiłam je dla synowej (TU) , a moja wersja prezentuje się tak



Wygodnie się noszą i nieźle prezentują na ludziu, ale jako że nienawidzę oglądać swoich zdjęć to ich po prostu nie robię i unikam wszelkich obiektywów wycelowanych w moją stronę, więc tylko kilka ujęć na różnych rodzajach tła :)

Mam nadzieję, że tym razem uda mi się napisać kolejnego posta wcześniej
Pozdrawiam wszystkich

9 komentarzy:

  1. Zaglądamy, zaglądamy :-) Kolczyki piękne, prezentują się bardzo lekko, czyli idealne na ciepłe dni. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki przykuwają uwagę swoja urodą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne :) Mnie też ogarnia takie lenistwo, ale staram się mu nie dawać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu zachwycam się nimi,eleganckie i delikatne,piękne:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne,delikatne i eleganckie są te kolczyki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może warto się postarać o modelkę do prezentacji kolczyków? Bardzo ładne i bardzo szykowne :-)

    OdpowiedzUsuń