Translate

wtorek, 10 września 2013

Bransoleta koralikowo - sutaszowa

W ubiegły piątek pisałam o zamówieniu na bransoletkę. Nie miałam pewności czy jubilatka czasem tutaj nie zagląda, więc nie chciałam zepsuć niespodzianki. Bransoletka została wręczona w niedzielę, więc mogę ją już pokazać. Kolorystyka miała pasować do TYCH kolczyków, żeby ewentualnie stanowiła z nimi komplet.
Nie wiem czy nie przekombinowałam, ale po ostatnich koralikowych bransoletkach - gąsieniczkach, wymyśliłam sobie, że połączę je z sutaszem, ale chyba lepiej by tutaj pasowały zwykłe sznury czy ukośniki, albo tureckie, bo moja gąsieniczka trochę się buntowała i nie chciała przylegać do nadgarstka.
Materiały: sznurki sutasz, noc Kairu, koraliki TOHO Round 8/0 Opaque Jet, TOHO Cube 3mm Opaque Jet, szklane koraliki 4mm Preciosa, i taśmy cyrkoniowe, oraz na gąsienczkę TOHO Magatama 3mm Opaque Jet, TOHO Round 11/0 Opaque Jet i Opaque Cherry + metalowe końcówki i zapięcie - stara miedź.




Tutaj widok od zewnątrz. Część koralikowa szersza na 12 koralików w rzędzie, żeby pasowała do tych końcówek.

Tutaj wnętrze bransoletki. Część sutaszowa podklejona skórką.

Mam nadzieję, że będzie się dobrze nosić.
Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Bardzo oryginalna. Śliczna.
    Odpowiadając na Twoje pytanie: frywolitkę najzwyczajniej przyszyłam do gumki czarną nitką :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przekombinowałaś , właśnie chciałam pochwalić za pomysłowość połączenia , genialnie wymyśliłaś , zapewne solenizantka była zachwycona...Pozdrawiam najmilej :)..

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka jest świetna, znów mnie zaskoczyłaś czego się nie dotkniesz wychodzi Ci rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała bransoletka!Połączenie koralików i sutaszu wyszło si fantastycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna bransoletka!!! Wszystko tak dokładnie połączone, podziwiam!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewo bomba,bardzo pomysłowa bransoletka i pięknie wykończona,kolory cudne,pozdrawiam i zmykam już spać :)))

    OdpowiedzUsuń