Translate

piątek, 23 września 2022

"Koszyczek" .....XXL

 Koleżanka z pracy obserwuje moje sznurkowe poczynania od samego początku. Ostatnio wypatrzyła gdzieś w sklepie duży kosz ze sznurka, którego potrzebuje do przechowywania kocyka i innych podręcznych drobiazgów. Kosz pasowałby jej wielkością, niestety kolor nie pasował do wystroju salonu. Wtedy zapytała mnie czy bym się nie podjęła wykonania takiego kosza, w dodatku wybrała najtrudniejszy dla mnie wzór, bo muszę przyznać, że ciągle nie potrafię jeszcze robić idealnie pionowych"V", a ze mnie taki dziwak, że wszystkim dokoła się podoba (chyba że to kurtuazja z ich strony) a mnie nie. Postanowiłam jednak poćwiczyć rękę na większej formie niż dotychczasowe moje sznurkowe prace, no może poza dywanikiem Misiem :)

Początkowo założyłam że będę potrzebować około 300 m sznurka bawełnianego 5mm w kolorze jasno szarym i tyle zakupiłam - 3 motki po 100 m.
Kupuję sznurek firmy Sznurex - w sklepie internetowym producenta.
Jednak kosz miał mieć określone wymiary i niestety przeliczyłam się.

Jak widać powyżej, góra kosza ma nieco inny odcień pomimo tego, że sznurek został zakupiony w tym samym  sklepie i wybrałam odcień o tej samej nazwie co ostatnio. Jednak każda partia ma nieco inny odcień. Na szczęście koleżanka powiedziała, że jej to odpowiada i mogę go skończyć tym co mam.
Kosz został wyposażony w piękne uszka z eko-skórki mocowane za pomocą nitów skręcanych.


Wysokość kosza to około 36 cm
 

Średnica 30 cm

Jak myślicie nadaje się do salonu?



3 komentarze:

  1. Cudowny kosz !!
    I nie na żadnych wad !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosz wygląda lepiej z tym innym kolorem. Jak dla mnie super. Ile w sumie poszło sznurka? Denko też robione na szydełku? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Denko też było robione na szydełku, tym samym wzorem co cały kosz. Wyszły 3 motki ciemniejszego i około 1/2 motka jaśniejszego sznurka czyli około 350m

      Usuń