Translate

niedziela, 22 września 2019

Powrót frywolitki

Nareszcie powrót do korzeni :-) Bo z powodu frywolitki właśnie założyłam mojego bloga, a ostatnio zajmuję się wszystkim innym tylko nie frywolitką. No ale na szczęście wróciła mi ochota na czółenka. No i powstało takie małe co nieco :) Moja pierwsza kwadratowa serwetka. Nie jest to ideał bo jej elementy to nie kwadraty, a zamysł był właśnie taki, no ale od czegoś trzeba zacząć.




Moja serwetka to kwadrat o bokach 29x29cm
Wykonana została z AIDY 10 nr 259 której zapas został mi z mojej seledynowej serwetki

Tak to wyglądało w fazie projektowania - wymyślanie wzoru, supłanie, cięcie, rozcinanie na elementy i dopasowywanie no i wreszcie efekt końcowy jak powyżej :)

Teraz czas uzupełnić zapasy ozdób na choinkę :)
Może się uda :)

9 komentarzy: