Translate

niedziela, 3 marca 2019

Kocyk

...czyli dalszy ciąg prezencików dla wnusi :)

wręczony razem z trampeczkami :)

Zaczęło się od tego, że kiedyś kupiłam sobie włóczkę YarnArt JEANS, która nie nadawała się na inny wcześniejszy projekt, no i pięć motków szarej włóczki czekało sobie lepsze czasy. Często  przypadkiem trafiam na YouTube na fajne filmiki i wtedy zapisuję je sobie na liście do ponownego obejrzenia. Kiedy trafiłam na TEN filmik od razu wpadłam na pomysł, żeby dokupić jeszcze dwa kolory i zrobić letnią wersję kocyka dla wnusi.

mam nadzieję, że na wiosnę się przyda :)
bo  YarnArt JEANS to 55% bawełny i 45% akrylu (50g to 160m)




 Zrobiłam próbkę i niestety wyszły mi trochę inne wymiary niż autorce filmu, więc zrobiłam trochę po swojemu. U niej z jednego 5-gramowego motka wychodziły 2 paski, u mnie tylko 1,5.  Wykonany szydełkiem 3,5mm
Trochę czasu mi to zajęło bo nie macham zbyt szybko szydełkiem, ale zdążyłam go skończyć jeszcze przed narodzinami wnusi.


Teraz przerzuciłam się na druty, ale o tym następnym razem :)

3 komentarze:

  1. Uroczy kocyk!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. cały jest szczęsciem dla wnusi,stworzony secem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalny i piękny jest ten kocyk:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń