Translate

niedziela, 4 listopada 2018

Szalokomin nr 2

Nie wiem dlaczego, ale jakoś coraz rzadziej pojawiają się u mnie na blogu nowe wpisy, na szczęście robótkowo stale coś się dzieje. Dzisiaj chciałam Wam pokazać szalokomin robiony na rękach nr 2. Zrobiłam go na zamówienie - dla mojej córci :)
Komin powstał z włóczki YarnArt MERINO DE LUXE / 50, kolor - beż nr 033, 280m w 100 g, 50% wełna, 50% akryl.

A tak wygląda na właścicielce :)



Ta włóczka jest grubsza, dlatego i komin wyszedł bardziej puchaty, no i trochę krótszy, bo z tej samej ilości przeplecionej na palcach włóczki (około 40m) wyszło około 1,10 m szalika - po połączeniu końców w komin, około 55 cm

a tak praca wyglądała w fazie produkcji

a tak gotowy wyrób


Jak widzicie wbrew temu co pokazuje aura za oknem, próbuję wywoływać zimę, chociaż jej nie lubię i zdecydowanie jestem bardziej ciepłolubna, co nie przeszkadza mi przygotowywać się do niej, żeby nie było że mnie zaskoczyła :)
Już mnie nie zaskoczy, bo oprócz kominów robionych na rękach, zrobiłam sobie też taki tradycyjny - szalokomin na drutach i do kompletu ciepłą czapę z pomponem, ale o tym następnym razem.
Życzę wszystkim miłego tygodnia

5 komentarzy: