Translate

środa, 9 listopada 2016

Dla odmiany - aniołki

Takimi aniołkami miałam zamiar ozdobić na naszą choinkę, odkąd tylko zaczęłam interesować się frywolitką. Wypatrzyłam je na blogu Maranty, która jako autorkę podaje  lady_ann6, niestety nie znalazłam podanego źródła. Dużo później udało mi się nawet znaleźć na jakimś chomiku wzór na takiego aniołka, jednak wtedy wydawał mi się trudny do wykonania i dlatego został na liście "do wykonania później". Teraz jednak uznałam, że już czas go wypróbować, niestety ze znalezionego wzoru nie bardzo mi wychodził i musiałam skorygować wzór pod "moją rękę", bo wydaje mi się, że autorka owego szkicu robi nieco luźniej. Jednak jak to często bywa przy rozliczaniu słupków po raz pierwszy, nie od razu wszystko wychodzi tak jakby się chciało, dlatego powstały dwie wersje. Jeden jest trochę grubszy niż drugi, ale myślę, że obydwa są do przyjęcia.
 
Tak się prezentuje grubszy aniołek
 
 
a to druga - chudsza wersja
 
 
a tutaj zdjęcie rodzinne wszystkich aniołków jakie zrobiłam
 


i jeszcze na innym tle :)
 

 
Marzą mi się jeszcze aniołki przestrzenne, ale chyba nie uda mi się przed świętami zrealizować tych planów, bo robią się jeszcze kolejne gwiazdki, bombki i dzwoneczki. Może też udałoby mi się wykonać jakiegoś mojego aniołka, kto wie...


10 komentarzy:

  1. The angels are just beautiful. Nice designs on them too.

    OdpowiedzUsuń
  2. sa przecudne, brak słów...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zastęp aniołków szykuje Ci się na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne. U mnie tylko zamówienia i zamówienia a na nic swojego nie ma czasu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo na Twoim blogu zrobiło się anielsko. Cudowne prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Anielsko cudownie podziwiam prace frywolitkowe są piękne.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewo aniołki są piękne,ale będzie cudna choinka,zazdraszczam :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śnieżynki są niesamowite, ale aniołki to już zniewalajace po prostu! nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń