Translate

niedziela, 4 lipca 2021

Drzewko szczęścia

Ostatnio robiłam przegląd moich zasobów koralików i różnych innych skarbów robótkowych, i wtedy w ręce wpadły mi elementy metalowe, przedstawiające drzewa, które leżakują u mnie już kilka dobrych lat. Mniej więcej w tym samym czasie na YouTube zobaczyłam TEN filmik i wtedy wpadłam na pomysł jak wykorzystać moje drzewka.





Myślę że wyszło nieźle, zresztą wczoraj naszyjnik miał swoją publiczną premierę i zrobił niezłe wrażenie. Podobał się do tego stopnia, że prawdopodobnie mój naszyjnik będzie miał brata bliźniaka :)

4 komentarze:

  1. Wyszły piękne naszyjniki,śliczne połaczenie z koralikami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, koralikowa praca.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super praca. Nic dziwnego, że się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wiosenne kolczyki, dodadzą szyku każdej kreacji. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń