Translate

niedziela, 19 czerwca 2016

Chaber

Chaber to mój nowy wisior koralikowy wykonany z koralików TT według TEGO filmu. Kiedy tylko zobaczyłam ten wisior na You Tube od razu wpadł mi w oko i już nie chciał się odczepić. Musiałam go mieć i to w tych właśnie kolorach. Наталья Кузьма która jest autorką tego projektu stworzyła galerię prac wykonanych przez dziewczyny (a której oczywiście teraz nie mogę znaleźć), którym tak samo jak mnie spodobał się ten projekt. Jednak mnie najbardziej podoba się ten oryginalny z tutoriala.
 
Tak wisior wygląda w moim wykonaniu
 
 
A teraz pomęczę Was jeszcze kilkoma szczegółami
 




 
Może nie dla wszystkich ten wisior ma to coś, ale ja go lubię tyle, że kolory nie pozwalają go nosić codziennie, bo nie do wszystkiego pasują.
Na dziś tyle, ale następne koralikowe prace czekają już w kolejce, ale frywolitki też powstają, tyle że w baaardzo ślimaczym tempie
Chyba muszę zmienić proporcje...

11 komentarzy:

  1. Piękny wisiorek. Zachwycił mnie od pierwszego wejrzenia :) Bardzo ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ewuniu i wcale się nie dziwię, że chodził za tobą bo jest świetny, bardzo mi sie podoba:)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście bardzo ciekawy projekt. Widzę że jest bardzo koralikożerny. Piękny kolor wybrałaś dla swojej wersji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny, wakacyjny chaberek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewo wisiorek jest piękny,kształt niebanalny i z pewnością będzie pasował do dżinsowych ubrań,no nie wspomnę,że do tych niecodziennych ubranek również :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny taki beczułkowaty :) trochę jak boja, tym bardziej że kolory takie "morskie", na pewno znajdą się do niego pasujące bluzeczki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tylko cudenko!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znakomity. Chciałabym się w ten sposób ponudzić :D
    Pozdrawiam!
    https://pasjesmakow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń