Translate

niedziela, 30 października 2022

Kolejna torebka

 Tym razem nie szoperka. Tą torebeczkę wykonałam dla synowej. Wzór ustaliłyśmy razem, a wielkość miała być zbliżona do wielkości ulubionej i niestety już zużytej torebki Bernadki.


Torebka wykonana ze sznurka polyestrowego YarnArt MACRAME XL 250 g - 130 m, szydełkiem 4mm. Wymiary torebki to: wysokość 20 cm, długość 25,5 cm, szerokość ~5 cm. Zużyłam 2,5 motka, bo splot jest gęsty, dlatego torebka nie jest lekka.


Torebka ma ozdobne zapięcie magnetyczne, które sprawiło mi trochę kłopotów przy montażu, bo to zapięcie było dedykowane do klapek ze skóry, a u mnie splot był dużo grubszy, ale jakoś dałam radę jak widać


Torebka powstała na postawie filmu z YouTube. Akcesoria do torebki tzn. zapięcie, pasek regulowany i uchwyty metalowe, zakupiłam w sklepie autorki filmu "Do torebek"


Torebka jest całkiem pojemna, wszystkie kobiece akcesoria się mieszczą. Synowa zadowolona, a to dla mnie najważniejsze

:-)

1 komentarz: