Translate

środa, 12 października 2022

"Chłodna jesień"

 ...tak nazywa się ten projekt swetra, tzn tak nazwała go autorka pani Djuliya M .Kiedy tylko go zobaczyłam na YouTube postanowiłam sobie taki sprawić i to w tych samych kolorach. Zakupiłam włóczkę  DROPS SKY (a było to około 2 lata temu) i.... włożyłam do szuflady. Potem zaczęłam go robić i znowu przerwałam na dłuższy czas, ale zbliżała się kolejna jesień więc wypadało go już skończyć, teraz na te poranne chłody przydaje się bardzo, bo jestem okropnym zmarzluchem.

Sweterek jest milutki, niezbyt gruby dlatego bardzo lekki.

Robiony jest raglanem od góry, na rękawach ma fajny motyw podwójnego warkocza. Dół swetra i rękawy zamykane igłą, bardzo lubię ten sposób jest bardzo estetyczny i nie ściąga robótki.


No i na koniec zdjęcie na ludziu :))

Nadal nie lubię pokazywać swoich zdjęć, no ale nie mam manekina, ani innego modela....


Bardzo lubię go nosić, dobrze się w nim czuję chociaż DROPS SKY tak jak i DROPS AIR mnie osobiście lekko podgryzają.

Skład DROPS SKY: 74% Alpaka, 8% Wełna, 18% Poliamid.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz