Translate

niedziela, 14 maja 2023

Szmaragdowa torebka

  Wykonana jest ze sznurka bawełnianego firmy Sznurex o grubości 5 mm z rdzeniem, kolor nazywa się szmaragd. Bardzo trudno  było zrobić zdjęcie, które oddawałoby jego prawdziwy odcień. Zresztą fotograf ze mnie żaden, dlatego tyle tych zdjęć, bo próbowałam z różnym tłem i oświetleniem.


Rączki z ekoskóry w kolorze brązowym, długości 60 cm, montowane za pomocą nitów skręcanych.


Torebkę wyposażyłam w podszewkę z kieszonką dwudzielną na komórkę i może na jakieś klucze.
Posiada również przyszywane zapięcie magnetyczne.
 
Na prostokątnym dnie zamontowałam 4 stopki w kolorze srebrnym.
 
Jeszcze taki mały drobiazg, że to jednak trochę pracy kosztowało :) 
 

Torebka wykonana wzorem"V" który nastręcza mi najwięcej kłopotów, ale nowa właścicielka podobno zadowolona to i ja się cieszę.
Pewnie będę próbować dalej :)

1 komentarz:

  1. Pięknie wyszła. Podziwiam. Lubię rzeczy użytkowe, a nie tylko takie dla ozdoby wykonywane :-)

    OdpowiedzUsuń