Translate

wtorek, 8 marca 2022

Wenus

 Serwetkę nazwałam Wenus, która w mitologii rzymskiej była boginią wiosny, roślinności i ogrodów warzywnych. To dlatego, że tęsknię już za wiosną, ciepłem i kwiatami, no i odrobiną optymizmu w tym smutnym czasie.

Oto moja Wenus w pełnej krasie :)


Serwetka Wenus to mój drugi większy projekt, chociaż właściwie to nie wiem czy drugi, czy pierwszy, bo zaczęłam ją projektować przed serwetką Seledynową, ale nastąpił zastój, jakiś brak weny. Natomiast w przypadku Seledynowej wszystko układało się jakoś tak z większą łatwością.


 Wenus jak prawdziwa bogini była kapryśna i sprawiała kłopoty, tzn. gdzieś tam się zwijała, w ostatnim rzędzie falowała, ale na szczęście ja lubię jak serwetka jest mocno usztywniona i porządne prasowanie pomogło :) Teraz jest tak jak chciałam.


Serwetka wykonana z białej AIDY 10. Tworzy ją 13 rzędów. Jej średnica wynosi 50 cm.

9 komentarzy: