Translate

sobota, 2 lutego 2019

Czapka nr 2

Rzadko tu ostatnio bywam i chociaż cały czas coś tam sobie robię, to już na zdjęcia i pisanie nie ma zbyt dużo czasu, bo jak wracam z pracy to jest już prawie ciemno i nie ma możliwości, przy moim antytalencie fotograficznym, zrobić zdjęć, a jak nie ma zdjęć, to nie ma o czym pisać. Czapkę którą dziś pokazuję skończyłam tuż po świętach i tutaj nawet zdjęcia miałam, ale jakoś tak odkładałam pisanie, że zrobił się już miesiąc kiedy ją skończyłam.


Czapka powstała do tego szalika


Tak czapka prezentuje się na właścicielce :-)



Jak widać, ostatnio wzięło mnie na robótki na drutach, ale nie tylko. Równocześnie powstają prace na szydełku i kolejna serwetka frywolitkowa własnego projektu, tylko kiedy ja to wszystko skończę...
Pozdrawiam :-)

8 komentarzy:

  1. śliczna czapka i fajnie wygląda na modelce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna czapka i z pewnością sprawdza się w przypadku kiedy są dość zimne dni. Ja również chwalę sobie nakrycia głowy jak czapki czy kapelusze od https://hatfactory.pl/ gdyż wiem jak ważny element to jest damskiej i również męskiej garderoby.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń