Translate

sobota, 22 grudnia 2018

Prace Weroniki i Życzenia

Wpadam dziś na chwilkę żeby złożyć wszystkim odwiedzającym mojego bloga życzenia świąteczne, choć ostatnio rzadziej tu bywam, ale obiecuję że się poprawię :-) Dla chętnych po nowym roku będę, podobnie jak Renulek, publikować w odcinkach moją "konkursową"  serwetkę - dajcie znać czy są chętni.
Dobrze że chociaż Weronika nie traci weny do tworzenia, a wręcz przeciwnie pięknie rozwija swoje talenty i podobnie jak ja ciągle poszukuje nowych wyzwań zaczynając od haftu xxx, przez mały epizod z papierową wikliną  no i teraz z nową pasją do quillingu. 
Dziś chciałam zaprezentować właśnie prace Weroniki a jako że czas świąteczny to zacznę od cudnych karteczek świątecznych właśnie




podziwiam jej cierpliwość, bo to zupełnie nie moja bajka - ja nie miałabym cierpliwości do takiego zwijania :-)


A jeszcze wcześniej Weronika wykonała kilka innych okolicznościowych  kartek, ale oczywiście ciocia nie miała czasu żeby je zaprezentować, no to już się poprawiam :-)







i na koniec jeszcze  kolczyki które mogą być np. fajnym prezentem gwiazdkowym


Życzymy wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia
spędzonych w gronie najbliższych
oraz
Szczęśliwego Nowego Roku 2019
Ewa i Weronika

5 komentarzy:

  1. Piękne prace, Wesołych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie to cos nowego podziwiam bo to precyzyjna praca ale efekt powalajacy pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace!!! Wspaniałych, zdrowych i pogodnych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych rodzinnych,spokojnych świąt:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń