Translate

niedziela, 10 kwietnia 2016

Fioletowy Agat

A u mnie ciągle koraliki. Chociaż jak zwykle, gdzieś tam w tle powstają różne prace, nie tylko z koralików. Nareszcie wróciłam do czółenek i mojej frywolnej serwetki (w sensie, że mojego projektu), ale także do szydełka i dawno zaczętego bieżnika. Może nareszcie uda mi się coś skończyć. Kto wie może jeszcze i moje xxx się doczekają dokończenia...
Ale dziś bohaterem jest plaster ciemno-fioletowego agatu oprawiony w koraliki. Dwa takie plastry kupiłam sobie jesienią ubiegłego roku podczas wycieczki do  Tarnowskich Gór, gdzie zwiedzaliśmy między innymi kopalnię srebra. Oprócz agatów kupiłam jeszcze amonit, ale na razie nie mam pomysłu jak go wykorzystać, a właściwie miałabym pewien pomysł. Chciałabym oprawić go techniką wire wrpping, ale nie mam na to żadnych szans, ponieważ druciki mnie nie lubią, bo nawet głupi mały loop nie chce mi wyjść. Tak więc muszę dla amonitów wymyślić coś innego.
Zdjęcia takie sobie... Przydałaby się znajomość z jakimś profesjonalistą w temacie fotografii. Zdjęć dużo, może chociaż jedno pokaże naturalne piękno kamienia


Na początku oprawiłam agat i zaplanowałam jego zawieszenie na sznurze szydełkowo - koralikowym, ale kiedy już wszystko było gotowe, to ciągle czegoś mi brakowało. Wymyśliłam więc sobie, że przydałoby się jakieś "dyndadełko" :)
I tak z nici do skór (TYTAN 60E - fajnie błyszczą) szybko zrobiłam chwost i ubrałam go w koralikową czapeczkę.

Nie wiem czy wisior jest ładny, ale jakoś od początku go polubiłam :)
Fajnie się nosi,

a teraz reszta zdjęć





Drugi plaster jest intensywnie różowy, a przecież róż nie należy do moich ulubionych kolorów, no i teraz nie wiem dlaczego go właściwie wybrałam, bo przecież były jeszcze inne kolory. Widocznie w tamtym momencie miał w sobie "to coś". Teraz myślę jak trochę przytłumić jego intensywną barwę...

7 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wszystkie Twoje cudenka sa prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, cudo. Kamień śliczny, ale w takiej oprawie zyskuje jeszcze bardziej. Świetna praca. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten agat jest magiczny po prostu, a w tej oprawie jeszcze zyskał na urodzie. Piękny naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agaty mają w sobie to coś :) Twój jest fantastyczny:) idealnie dobrane kolorki:) Cudo:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny naszyjnik,wspaniale oprawiony agat ja swój trzymam już drugi rok w pudełku i nie wiem nadal jak się za niego zabrać.

    OdpowiedzUsuń