Translate

niedziela, 16 grudnia 2012

Sypnęło śniegiem

W pogodzie odwilż i w zasadzie powinnam być zadowolona bo zimy nie lubię, jednak uwielbiam kiedy Święta są białe i jest lekki mróz, a pod butami skrzypi śnieg. Nie wiem czy się doczekamy na ten prawdziwy, więc na wszelki wypadek u mnie chociaż namiastka zimy.

Tak u mnie sypnęło śniegiem

Śnieżynki projektu Renulki

Śnieżynki projektu Jon Yusoff,

 a tutaj śnieżynka Orsi, Patrycji, i jeszcze jedna z sieci ale niestety już nie wiem czyja.
Przy okazji pozdrawiam świątecznie wszystkie autorki powyższych projektów i dziękuję za udostępnienie wzorów. Dzięki Wam moja choinka będzie piękniejsza.
Dziękuję że mnie odwiedzacie i za miłe komentarze.

14 komentarzy:

  1. ja też nie lubię zimy. Za to u ciebie sypnęło pięknymi śnieżynkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a najlepsze jest to, że od takich nie zmarzną mi uszy :)))

      Usuń
  2. Cudne te śnieżynki. Przepiekne!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycają mnie te cacuszka to chyba bardzo skomplikowane w wykonaniu nigdy nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frywolitka nie jest zbyt skomplikowana, ale bardzo pracochłonna, dlatego ukończona praca daje tak wiele satysfakcji :)

      Usuń
  4. Jak zwykle pięknie,Takie śnieżynki mogły by padać cały rok.:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne śnieżynki!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknym śniegiem sypnęło !! :)

    OdpowiedzUsuń