Translate

środa, 14 listopada 2012

Wisor - mój pierwszy sutasz

Od dłuższego czasu obserwowałam blogi poświęcone biżuterii wykonywanej metodą haftu sutasz. Bardzo chciałam się tego nauczyć i kiedy w Sylwia w swojej pracowni zorganizowała takie warsztaty (KLIK) nareszcie mogłam zaspokoić swoją ciekawość, na czym to polega. Warsztaty prowadziła Djenka, której prace możecie obejrzeć tutaj. A oto mój pierwszy w życiu sutaszowy wisior (tylko proszę o wyrozumiałość :)  ).


Pudełka na biżuterię to też moje wykonanie, muszę je jeszcze dopracować, na razie takie wystarczą.
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Rewelacja! szyj dalej, świetnie Ci idzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie świetny,ale co ja tam wiem sama dopiero zaczęłam zabawę w sutasz.
    Wisior jest wyrazisty i dobrze zrobiony.
    Uściski wieczorne.

    OdpowiedzUsuń