Translate

środa, 7 września 2022

Moja pierwsza torebka

 Wykonana ze sznurka bawełnianego firmy Sznurex o grubości 5 mm z rdzeniem, kolor Orchidea. Robiłam szydełkiem 7 mm, bo chciałam uzyskać większą sztywność splotu. Napisałam "Moja pierwsza torebka", ale już nie jest moja tylko kuzynki. Jest to właściwie praca zespołowa, ponieważ podszewkę kuzynka miała sobie wszyć sama, bo ma większą wprawę w szyciu niż ja.

Moja część pracy prezentuje się tak

  

Zapinana jest na zapięcie magnetyczne przyszywane, rączki z ekoskóry długości 60 cm

Na prostokątnym dnie zamontowałam 4 stopki w kolorze złotym

To zdjęcie jeszcze w fazie tworzenia chyba najlepiej oddaje odcień sznurka.

Zużyłam całe dwa stumetrowe motki sznurka.

Zrobiłam też sobie coś na kształt swojego znaku rozpoznawczego :)

Jak myślicie - może być? :)


Dziękuję wszystkim odwiedzającym za wizyty i miłe komentarze, niestety ja nadal nie mogę się zrewanżować ponieważ nadal nie wiem jak odblokować możliwość komentowania Waszych prac 

:(

Pozdrawiam

Ewa M.


2 komentarze: