Translate

piątek, 21 września 2018

Wisior Mandala

Na fb  pasmanteria Korallo stara się co piątek zmotywować nas do działania ogłaszając wyzwanie na wykonanie w ciągu weekendu biżutek w dowolnej technice. Do wygrania są fajne nagrody w postaci różnych akcesoriów do tworzenia biżuterii, oraz gadżetów firmowych firmy Korallo. Jest to doskonała okazja do sięgnięcia chociażby po niedokończone projekty. Czasami zgłaszam swoje prace, jak na razie bez większego powodzenia, ale przynajmniej mam kilka nowych biżutek, mimo że już mi się nie mieszczą w szkatułkach i szufladach.
Wisior Mandala powstał właśnie z takiej okazji, chociaż pomysł na taki wisior wykiełkował mi w głowie dużo wcześniej. W jego tworzeniu bardzo pomocne były tutoriale znalezione na You Tube. Dzięki #kurs pasart dowiedziałam się jak wszywać koraliki większe niż TOHO takie jak np.: Super Duo czy FP 4mm. Nie jest to takie trudne jak mi się wydawało, chociaż nie obyło się bez prucia, bo przy wszywaniu pierwszego rzędu FP zrobiła się brzydka luka w którą następny koralik już się nie mieścił, a że były wszywane pojedynczo, to nie było możliwości ich przesunięcia i równomiernego rozmieszczenia, ale potem już nie było kłopotów tylko potrzeba było dużo czasu, cierpliwości, spokoju, a reszta to same przyjemności :)


W centrum Mandali znajduje się jadeit turkusowy


plecki podszyłam jasno szarą skórką ekologiczną


Do wykonania wisiora użyłam koralików TOHO TT, 11/o, 15/o, FP w dwóch kolorach i Super Duo w trzech kolorach. Średnica wisiora wynosi 6,5cm

Zawieszony jest na 2 sznurkach woskowanych w dwóch pasujących do wisiora kolorach. Ich długość wynosi 55cm

6 komentarzy: