Translate

niedziela, 11 września 2016

Zmiana koloru kółek na łuku



W moim wykonaniu wyglądało to tak:
1. dołączanie trzeciego czółenka z nitką zieloną
 
2. wykonywanie kółka, a następnie pierwszej części łuku dwoma czółenkami



3. wykonanie kółeczka nitką dołączoną (zieloną)


4. tak układałam nitki przed wykonaniem drugiej części łuku


...no i tak to właśnie było, ale muszę przyznać, że robienie dwoma czółenkami na raz jest dosyć kłopotliwe i pracochłonne.
Nie wiem czy było warto, ale wypróbowałam coś dla mnie nowego.
Może komuś się przyda
 
A na koniec pokażę wam mojego kwitnącego kaktusa
Pewnie to nic szczególnego, ale u mnie zakwitł po raz pierwszy i to cud, że w ogóle to zobaczyłam, bo to kwiat jednej nocy, albo raczej kilku godzin i gdyby zakwitł kiedy byłam w pracy, to mogłabym go nie zobaczyć.
 
Szkoda że kwitł tak króciutko bo był śliczny

 
Życzę Wam miłego tygodnia
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. O matko kochana. Dla mnie jedno czółenko to jest magia a dwa to już jakieś hokus pokus :))) Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest trudne tylko trochę kłopotliwe, żeby czółenka się nie rozsuwały :)

      Usuń
  2. Podziwiam za śmiganie jednocześnie dwoma czółenkami. To wielka sztuka. Kaktus pięknie kwitnie. Szkoda tylko, że tak krótko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyższa szkoła jazdy dla mnie, ale efekt genialny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Toż ja nad jednym nie mogę zapanować!, Efekt rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie o tym pisałam - baza (podstawa, na której budowany jest łuczek) musi być wtedy z dwóch nitek :) Zawsze mam wtedy wrażenie, że takie łuczki są grubsze niż te w rzędach, gdzie łuczek był robiony na jednej nitce. Dlatego wybierałam metodę przekładania czółenka i przewiązywania, nawet kosztem lewej strony. Jedna i druga metoda nie są doskonałe... Wydaje się jednak, że innych sposobów nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna magia,czarna magia,ale i tak frywolitkowe cudeńka uwielbiam :)))
    Pozdrawiam cieplutko Ewo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wowwww!!!!Jak ja Ci zazdroszczę umiejętności frywolitkowania:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 czółna- dla mnie mistrzostwo świata !

    OdpowiedzUsuń
  9. No i czuję się taka malutka przy Twoich wyczynach! Gratuluję talentu i cudownego kwiatka! Pozdrawiam cieplutko ❤

    OdpowiedzUsuń