Translate

niedziela, 27 grudnia 2015

Prezenty...


Przed Świętami przy okazji zakupów w Art Fan kupiłam sobie trzy pary owalnych kaboszonów fasetowanych. I tak sobie pomyślałam, że może uda mi się je jakoś sensownie opleść, i przydadzą się na świąteczne prezenty. Pierwsze wpadły mi w oko szafirowe kaboszony. Kiedy już były prawie gotowe wpadła do nas na chwilę nasza córka i od razu "zaklepała" je sobie na prezent dla swojej teściowej. Następne w kolejności były czerwone, a na końcu złote. Te ostatnie przysporzyły mi najwięcej problemów, bo wszystkie miały powstać z moich domowych zasobów koralików. Jakoś mi nic nie pasowało, trzy albo nawet cztery razy je przerabiałam, ale w końcu powstało coś co mi się spodobało. Kiedy je wszystkie Aga zobaczyła to stwierdziła, że czerwone bardzo do niej pasują i teraz z kolei ja miałam dodatek do świątecznego prezentu.
Tak prezentują się wszystkie razem


A tak wygląda w swoich nowych kolczykach nasza córcia :-))

i kilka zbliżeń



a skoro już miałam modelkę to jeszcze złote kolczyki




I na koniec szafirowe



Święta i po Świętach, ale ja na szczęście mam wolne do przyszłego roku :-))
Pozdrawiam poświątecznie

11 komentarzy:

  1. jakie cudne! prześliczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolczyki są cudowne, wszystkie, ale błękit u mnie zawsze na pierwszym miejscu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne te kolczyki,takie maleńkie dzieła sztuki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne klejnociki :)
    Pozdrawiam wciąż świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie cudne ale teściowa musi być anioł bo dostały się jej najładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O łał! Piękne kolczyki - wszystkie bez wyjątku mi się podobają :) Pięknie je oplotłaś :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty - obdarowane zapewne zachwycone!

    OdpowiedzUsuń
  8. biżuteria pełna blasku! pięknie oplatasz kaboszony!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne kolczyki!
    Ewa, życzę Tobie i Rodzince udanego 2016 Roku!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie wytworne ale moje ulubione są szafirowe :-)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń