Translate

niedziela, 27 października 2013

Przygotowania do Świąt czas zacząć

Witam
Wczoraj minęła pierwsza rocznica mojego bloga. Założyłam go, żeby dzielić się z Wami radością  z frywolitkowania, ale  także haftem xxx. Przez ten rok poznałam w sieci i nie tylko, wiele wspaniałych i utalentowanych osób, które zainspirowały mnie do poznania nowych technik, jak np. papierowa wiklina. Nauczyłam się podstaw haftu sutaszowego, zaprzyjaźniam się na nowo z drutami i szydełkiem. Jest jeszcze kilka technik których chciałabym spróbować, tylko jakoś ciągle doba się kurczy i nie mogę zrealizować moich planów. 
Wszystkim stałym obserwatorom, oraz wszystkim odwiedzającym mojego bloga bardzo dziękuję, za miłe komentarze, opinie, podpowiedzi i cenne rady. Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie, mimo że mistrzem słowa pisanego nie jestem, a czasami przynudzam, ale chyba każdy z nas potrzebuje czasem trochę się pozwierzać, czy po prostu kogoś poradzić :-)
Mimo tego, że "nosi mnie" po różnych technikach, to frywolitkę darzę największą sympatią, dlatego przygotowania Świąteczne zaczynam od bombek ubranych we frywolitkowe koszulki.

Oto pierwsze w tym roku i na pewno nie ostatnie


widok z góry

i z dołu

Gorąco Wszystkich pozdrawiam i zapraszam ponownie
:-)

22 komentarze:

  1. Piękne! U mnie jak to w starym porzekadle, że szewc bez butów chodzi. Bombki w pudełku leżą (moje są przezroczyste), nici w szufladzie, czółenka w koszyczku robótkowym, a wszystko razem czeka na moje zmiłowanie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ale... życzenia najwspanialsze z okazji roczku ślę! Niech kolejne będą owocne w nowe, fascynujące znajomości i pełne wspaniałych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejnych wspaniałych lat blogowania życzę. Ja czekam na szklane przezroczyste bombki ale na razie zamówienia mają pierwszeństwo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Kolejne bombeczki powstają właśnie na zamówienie. Żałuję tylko, że nie mogę poświęcić robótkom tyle czasu jak bym chciała

      Usuń
  4. Gratuluję roczku, a bombeczki cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne gatki, w pięknym opakowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie jest mojej córki, otrzymała w nim śliczne filiżanki :) ale tak ładnie się komponowało z moimi bombkami, że nie mogłam go nie wykorzystać do sesji :)

      Usuń
  6. Miłych kolejnych latek w blogowaniu z wieloma twórczymi pomysłami i czasem na ich realizację:)
    Prześliczne bombki, tak pięknie wykonane te ich koszulki.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, czas to jest to czego potrzebuję, bo pomysłów mam jeszcze trochę :) Dzięki za miłe słowa i życzenia

      Usuń
  7. Życzę kolejnych lat owocnego blogowania ;-)
    Bombeczki w frywolitkowych gatkach są piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne i jeszcze raz cudne, ja też takie chce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę jeszcze wielu rocznic blogowych! A frywolitkowe koszulki wyglądają rewelacyjnie na czerwonych bombkach! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo wszystkiego co najpiękniejsze i wiele ciekawych pomysłów na dalsze blogowanie.
    Kocham Twoje frywolitki,bombki rewelacja:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. to życzę następny owocnych lat. Oby jak najwięcej! Prześliczne bombeczki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolejnych wspaniałych blogowych rocznic ! Bombeczki zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję roczku!!! Życzę kolejnych wspaniałych lat blogowania!!!
    Przecudne bombeczki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne ubranka! Można powiedzieć - bombowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę następnych sukcesów i miłych chwil spędzonych na blogu , czekam na Twoje piękne wyroby , bombki fantastyczne zazdroszczę Ci Ewo takich umiejętności ...Serdeczności na miły wieczór

    OdpowiedzUsuń