Translate

sobota, 26 stycznia 2013

Pawie oczka

Na początku chciałam powitać nowych obserwatorów i anonimowych zaglądaczy. Miło mi że mnie odwiedzacie i pozostawiacie komentarze. Dzięki temu mogę Was znaleźć w sieci i podziwiać Wasze talenty.
Parę dni temu na blogu "Nitka czarodziejka"  Chranna pokazała kolczyki własnego projektu, które już jakiś czas temu prezentowała w sieci. I ja właśnie wtedy je zobaczyłam, zanim trafiłam na jej bloga. Zdjęcie znalazłam a potem nie wiedziałam gdzie łaziłam po tej sieci, bo było to w czasie kiedy uczyłam się frywolitkować i bywałam w wielu miejscach. Kolczyki tak mi się spodobały że uplotłam takie dla siebie, a że skojarzyły mi się z pawim oczkiem to tak je nazwałam w moim wykonaniu. Na szczęście Chranna się nie obraziła że sklonowałam jej wzór, zresztą nigdy nie twierdziłam że jest mój. A teraz zdjęcia. Możecie porównać moje wykonanie z oryginałem na blogu właścicielki wzoru, trochę się jednak różnią.


Oczko to szklana oliwka fasetowana, nici AIDA 20 jasno-szara.

Później powstał komplet bordowy, nitka również AIDA 20, tylko że tutaj oczko jest okrągłe a chciałam uzyskać owalny kształt więc musiałam trochę pokombinować z ilością supełków w kółeczkach, no i po kilku próbach wyszedł zadowalający mnie efekt.

Na koniec dzisiejszego wpisu chcę Wam zaprezentować naszego pupila Lupusa, który w tym czasie jest w swoim żywiole bo to Siberian Husky i dla niego (w przeciwieństwie do mnie) zima to ulubiona pora roku.



Pozdrawiam  serdecznie i zapraszam ponownie.

6 komentarzy:

  1. Jak zwykle Ewo Twoje prace są piękne.
    Jestem też oczarowana pupilem,co za cudo.
    Husky mają też przepiękne oczy.
    Ściskam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki prawdziwe cuda pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kolczyki.Bardzo mi się taka biżuteria podoba.Piesek to słodziak.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sprawiłaś mi dużą radość, pokazując swoje kolczyki :) Moja Olka powiedziała, że Twoje podobają jej się bardziej :))) Bo ona woli "uploty" z grubszej nitki :) Te popielate z niebieskim koralikiem to moje ulubione kolorki. A koralik taki mam i nić popielata też, więc kto wie...
    :)))
    Psiak śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne kolczyki! Psiak przesłodki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolczyki piękne koraliki je wzbogacają a te bordowe dodatkowo z przywieszką , uroczy komplet...zachwycają mnie Twoje frywolitkowe dzieła...Lupus słodki , nietypowo umaszczony , kiedyś miałam owczarka teraz pustkę po nim wypełniły koty...Serdeczności miłe..

    OdpowiedzUsuń